Vážení zákazníci,
opět nastaly problémy s doručením vašich objednávek, tentokrát přes společnost PPL. Na svozovém depu se ztratil velký počet našich balíků.
Dokud se nenajdou, tak vám zboží nedorazí.

Tuto nepříjemnou situaci řešíme a doufáme, že brzy úspěšně.
Děkujeme za pochopení.
 

Časté dotazy

- Je značka Enjoy the Movement jen pro parkouristy?

Samozřejmě že není. ETM je pro každého, kdo má rád stylové a kvalitní oblečení pro sport a další aktivity. Prodáváme také merch velmi populárnímu youtuberovi Tarymu. Na své si u nás přijde opravdu každý. 

+ Kde můžu Enjoy the Movement ohodnotit?

Udělal Vám Enjoy the Movement radost a chcete se o to podělit s ostatními? Budeme rádi, když nás ohodnotíte 5 hvězdičkami na Facebooku. Dále nás můžete také ohodnotit na Google Recenzích. Děkujeme, že Vám můžeme dělat radost!

+ Co je to slevový kupón a jak ho využít?

Pokud získáte slevový kupón, můžete ho uplatnit při nákupu zboží ve 3. kroku košíku zadáním do políčka Slevový kód, které se nachází dole vpravo.

+ Jak udržovat a prát Vaše oblečení?

Na každém oblečení se nachází cedulka s ošetřovacími symboly, měli byste se tím řídit. Můžete samozřejmě dát také na své zkušenosti, zde však potom neručíme za výsledky. 

+ Co když si u vás něco koupím a doma zjistím, že je oblečení poškozené?

V této situaci se prosím řiďte našim reklamačním systémem. Vyplníte zde potřebné informace a zboží nám zašlete poštou nebo ho osobně přinesete na naši kamennou prodejnu. Pokud Vám reklamaci uznáme, tak si vyberete jiný kousek, nebo Vám vrátíme peníze.

+ Dostanu fakturu na zakoupené zboží?

Ano, samozřejmě dostanete. Fakturu Vám pošleme na email uvedený v dané objednávce a to ve chvíli, kdy se nám na účet připíší Vaše peníze. 

+ Jak zjistím velikost oblečení?

Nevíte, jestli velikost XS, S, M, L nebo XL? U každého zboží je nad výběrem velikostí uvedená Tabulka velikostí, po kliknutí na tento nápis se Vám rozrolují všechny velikosti a potom si snadno vyberete správnou velikost.

+ Když si něco objednám, kdy mi to dorazí domů?

Objednané zboží, u nějž uvádíme "Skladem" zasíláme většinou obratem, nejpozději do 2 pracovních dní. Při objednávce si máte možnost zvolit způsob dopravy a pokud chcete mít zboží co nejrychleji doma, doporučujeme vybrat možnost - PPL kurýr. 

+ Kolik mě bude stát dopravné?

I tady Vám šetříme peníze, protože neúčtujeme žádné balné a zaplatíte jen za poštovné. Na našem e-shopu ho máte již od 79 Kč u menších balíčků. Navíc, když nakoupíte zboží nad 2 500 Kč, budete mít poštovné zcela zdarma!

+ Jaký je stav mojí objednávky?

Objednávky posíláme spravidla do 2 pracovních dnů od jejich přijetí. Stav Vaší objednávky zjistíte v uživatelském profilu Můj účet po přihlášení pod vašim emailem a heslem v sekci Historie objednávek.

+ Koupil jsem špatnou velikost, je možnost ji vyměnit za větší nebo menší?

Ano, samozřejmě to možné je. Máme Online výměnný formulář, pečlivě ho vyplňte a potom nám dle instrukcí zašlete zboží, případně také můžete zboží donést na naši kamennou prodejnu.

+ Jakou máte otevírací dobu v kamenné prodejně?

Nejaktuálnější otevírací doba naší kamenné prodejny je vždy uvedená v sekce Kontakt na našem eshopu. Otevřeno máme vždy jen ve všední dny. 

+ Můžu si objednané zboží vyzvednout osobně, případně kde?

Ano, můžete si při nákupu zvolit způsob dopravy - Osobní Odběr - Říčany, U Mostu 1867/2. Jakmile odešlete objednávku, tak si další pracovní den pro ni můžete přijít. Platit na prodejně budete moci hotově i platební kartou.  

+ Kdy naskladníte chybějící zboží?

Předpokládaný termín naskladnění zboží máme uvedeno vždy v detailu produktu u Tabulky velikostí. Stačí když šipkou myši najedete na chybějící velikost a vyskočí Vám termín naskladnění pod ukazatelem myši. 

+ Je možné upravit moji objednávku po jejím odeslání?

Možné to není, nejlepší je tuto situaci řešit okamžitým zavoláním na kontaktní telefonní číslo, které máme v hlavičce i patičce webu nebo v sekci Kontakt.  

+ Nenašel jsem ve FAQ svoji otázku, co s tím?

Napište nám na e-mail info@enjoythemovement.cz. Dotaz zodpovíme a pokud by mohl zajímat i ostatní naše zákazníky, zařadíme ho také do Často kladených otázek.