Časté dotazy
- Je značka Enjoy the Movement jen pro parkouristy?
Samozřejmě, že není. ETM je pro každého, kdo má rád stylové a kvalitní oblečení na sport a další aktivity. V naší nabídce také najdete merch velmi populárního traceura a youtubera Taryho. Na své si u nás přijde opravdu každý.
+ Kde můžu Enjoy the Movement ohodnotit?
Udělal Vám Enjoy the Movement radost a rádi byste se podělili s ostatními? Budeme rádi, když nás ohodnotíte na Facebooku nebo na Heurece. Děkujeme, že Vám můžeme dělat radost!
+ Slevový kupón a jak ho využít?
Slevový kód zadejte přímo v košíku a sleva bude automaticky odečtena z celkové ceny Vaší objednávky.
+ Jak udržovat a prát Vaše oblečení?
Na každém oblečení se nachází cedulka s ošetřovacími symboly, kterými byste se měli řídit. Můžete samozřejmě také dát na své zkušenosti, potom však neručíme za výsledky.
+ Co když si u vás něco koupím a doma zjistím, že je oblečení poškozené?
V případě reklamace postupujte podle reklamačního systému. Vyplňte potřebné informace a zboží zašlete zpět poštou či kurýrem. Pokud bude reklamce uznána, vyberete si jiný kousek nebo Vám vrátíme peníze.
+ Dostanu fakturu na zakoupené zboží?
Ano, samozřejmě. V momentě, kdy obdržíme peníze za objednávku, zašleme Vám fakturu na e-mail uvedený ve vaší objednávce
+ Jak zjistím velikost oblečení?
Nevíte, jakou zvolit velikost? U každého produktu najdete Tabulku velikostí. Díky detailním rozměrům u jednotlivých velikostí si snadno vyberete tu správnou.
+ Když si něco objednám, kdy mi to dorazí domů?
Zboží, u kterého uvádíme, že je “Skladem”, odesíláme obratem, nejpozději do 2 pracovních dnů. V nákupním košíku máte možnost si zvolit způsob dopravy a pokud chcete mít zboží co nejrychleji doma, doporučujeme vybrat možnost PPL kurýr.
+ Kolik mě bude stát dopravné?
Jelikož Vám šetříme peníze, neúčtujeme balné a zaplatíte pouze za doručení. Poštovné menších balíčku je již od 79 Kč. Při nákupu nad 2 500 Kč, budete mít poštovné zcela zdarma!
+ Jaký je stav mojí objednávky?
Objednávky odesíláme zpravidla do 2 pracovních dnů od jejich přijetí. Stav Vaší objednávky zjistíte v sekci “Historie objednávek” v uživatelském profilu “Můj účet” po přihlášení Vaším e-mailem a zvoleným heslem.
+ Koupil jsem špatnou velikost, je možnost ji vyměnit za větší nebo menší?
Ano, samozřejmě to možné je. Pečlivě vyplňte online formulář pro výměnu zboží a dle instrukcí nám zboží zašlete na uvedenou adresu.
+ Kdy naskladníte chybějící zboží?
Předpokládaný termín naskladnění zboží máme uvedeno vždy v detailu produktu u Tabulky velikostí. Stačí když šipkou myši najedete na chybějící velikost a vyskočí Vám termín naskladnění pod ukazatelem myši.
+ Je možné upravit moji objednávku po jejím odeslání?
Možné to není, nejlepší je tuto situaci řešit okamžitým zavoláním na kontaktní telefonní číslo, které máme v hlavičce i patičce webu nebo v sekci Kontakt.
+ Nenašel jsem ve FAQ svoji otázku, co s tím?
Napište nám na e-mail info@enjoythemovement.cz. Dotaz zodpovíme a pokud by mohl zajímat i ostatní naše zákazníky, zařadíme ho také do Často kladených otázek.